Sie haben keine Artikel im Warenkorb.

Designers' Identities von Liz Farrelly

CHF 44.50
ISBN: 978-1-85669-690-6
GTIN: 9781856696906
Einband: Kartonierter Einband (Kt)
Verfügbarkeit: Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
+ -
Examines the corporate identities of 75 designers, at various stages in their careers and from around the world, providing blueprints for best practice. Along with information about formats, materials and methods, this book includes a number of interviews with designers, who talk through their own corporate identity programme.
Schreiben Sie Ihre eigene Bewertung
  • Nur registrierte Benutzer können Produkte bewerten
*
*
  • Schlecht
  • Sehr gut
*
*
*
Examines the corporate identities of 75 designers, at various stages in their careers and from around the world, providing blueprints for best practice. Along with information about formats, materials and methods, this book includes a number of interviews with designers, who talk through their own corporate identity programme.
Autor Farrelly, Liz
Verlag Laurence King Publishing
Einband Kartonierter Einband (Kt)
Erscheinungsjahr 2010
Seitenangabe 272 S.
Lieferstatus Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Ausgabekennzeichen Englisch
Abbildungen farbige Illustrationen
Masse H29.0 cm x B21.0 cm x D0.0 cm 1'390 g
Coverlag Laurence King Verlag (Imprint/Brand)